Audiostacja

SZUKAJ

Produkty firmy Waldorf | Waldorf Blofeld

Waldorf wrócił do gry. Nowym zawodnikiem w drużynie Waldorfa jest Blofeld. Syntezator ten zawiera w sobie wszystkie unikalne rozwiązania, które sprawiają, że Waldorf już teraz jest kultową marką instrumentów elektronicznych.

Silnik, na którym opiera się synteza Blofelda, został ukryty pod całkowicie stalową i bardzo solidną obudową. Blofeld zapewnia tak samo mięsisty i bogaty dźwięk, do jakiego przyzwyczaili się dotychczasowi użytkownicy Waldorfa posiadający inne modele tej marki: Pulse, Q, Q+, Micro Q, Microwave, Microwave II/XT, a także Wave.

Czy brzmienia naprawdę są tak niesamowite? Tak! Blofeld jest nie tylko zdolny do tworzenia ciepło brzmiących dźwięków analogowych, znanych z syntezatorów linii Q, ale także posiada „silnik” wavetable, czyli taki, jak jego poprzednicy ze słowem „Wave” w nazwie.

Ten unikalny typ syntezy oparty jest na rewolucyjnym syntezatorze z lat 80-tych – PPG Wave. Jeśli usłyszysz Blofelda po raz pierwszy, od razu rozpoznasz te ostre i agresywne brzmienia, które były integralną częścią tak wielu światowych hitów. Teraz możesz ponownie usłyszeć je w najnowszych produkcjach. Dlaczego więc także i Ty nie spróbowałbyś tych brzmień? Teraz dodatkowo po zainstalowaniu opcjonalnego rozszerzenia WALDORF License SL punktem wyjścia dla nowych barw mogą być sample dostarczone wraz z rozszerzeniem jak również Twoje własne kolekcje.

To niesamowite uczucie zdawać sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach tak skomplikowana technologia mieści się w tak małym, a na dodatek ładnym opakowaniu. Co więcej, cena Blofelda jest tak nieprawdopodobnie niska, że kilka lat temu nikt nie byłyby w stanie sobie tego wyobrazić! Nie wspominając już o tym, że Blofeld produkowany jest w Niemczech!

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

  • Bezkonkurencyjna cena,
  • Made in Germany,
  • Solidna, metalowa obudowa,
  • 7 metalowych gałek „bez końca” [endless],
  • Wyświetlacz graficzny 128 x 64 pikseli, monochromatyczny, białe podświetlenie LED,
  • 1000 brzmień,
  • 3 oscylatory na każdy głos,
  • Modulacja częstotliwościowa pomiędzy oscylatorami,
  • Wszystkie modele oscylatorów z syntezatorów z serii „Q”,
  • Wszystkie fale wavetable z syntezatorów z serii „Microwave II/XT/XTk”,
  • 2 niezależne filtry Multi Mode na każdy głos,
  • Filtr FM,
  • Parametr „Drive” - 2 fazy na każdy głos z możliwością wyboru krzywych,
  • 3 modulatory LFO na każdy głos,
  • 4 obwiednie na każy głos,
  • Zaawansowany Arpeggiator,
  • Dowolnie programowane wzory Arpeggiatora [maks. 16 kroków],
  • Możliwość ładowania własnych sampli po zainstalowaniu Waldorf License SL.

Dane techniczne

  • Maksymalnie 25 głosów polifonii,
  • 16-kanałowy multitimbral,
  • Ponad 1000 brzmień,
  • Solidna, metalowa obudowa,
  • 7 metalowych gałek „bez końca” [endless],
  • 5 przycisków,
  • Wyświetlacz graficzny 128 x 64 pikseli, monochromatyczny, białe podświetlenie LED,
  • Dioda LED wskazująca aktywność MIDI,
  • Gałka głośności,
  • Przycisk zasilania sieciowego Power,
  • Wyjście Stereo,
  • Wyjście słuchawkowe,
  • Wejście MIDI In,
  • Złącze USB dla komunikacji MIDI In / Out:
    • korzysta ze standardowych driverów USB MIDI wspieranych przez system operacyjny komputera,
    • Minimum Windows ME, zalecany Windows XP lub nowszy,
    • Minimum Mac OS X 10.2, zalecany Mac OS X 10.3 lub nowszy.
  • Zewnętrzny zasilacz sieciowy,
  • Made in Germany!

NA KAŻDY GŁOS:

  • 3 oscylatory.
  • Modele oscylatorów:
    • Impulsowy z możliwością regulacji szerokości impulsu [regulowany parametr Brilliance],
    • Piłokształtny z regulowanym parametrem Brilliance,
    • Trójkątny,
    • Sinusoidalny.
  • Fale Wavetable:
    • Q Alt 1 i Alt 2 Wavetable z regulowanym parametrem Brilliance,
    • Wszystkie fale Wavetable z syntezatorów z serii „Microwave II/XT/XTk” z regulowanym parametrem Brilliance,
    • Wybór fal Wavetable dla oscylatora 1 i 2.
  • Modulacja częstotliwościowa pomiędzy oscylatorami,
  • Synchronizacja oscylatorów,
  • Modulator pierścieniowy dla Osc 1 / 2,
  • Generator szumu z wyborem rodzaju.
  • 2 niezależne filtry Multi Mode:
    • Filtr FM,
    • Rezonans [ze zdolnością do samooscylacji],
    • Dolnoprzepustowy 24 dB / 12 dB,
    • Pasmowo-przepustowy 24 dB / 12 dB,
    • Górnoprzepustowy 24 dB / 12 dB,
    • Wierzchołkowy 24 dB / 12 dB,
    • Grzebieniowy [sprzężenie dodatnie lub ujemne],
    • Dolnoprzepustowy filtr PPG.
  • Parametr „Drive” - 2 fazy na każdy głos z możliwością wyboru krzywych:
    • Clip,
    • Hard,
    • Medium,
    • Soft,
    • Sine Shaper,
    • itd.
  • Matryca modulacyjna z 16 oknami, dowolnie programowana:
    • Szybkość modulacji daleko wybiegająca poza zasięg audio,
    • Źródła modulacji – wszystkie wewnętrzne źródła plus różne komunikaty MIDI,
    • Cel modulacji – niemalże wszystkie parametry dźwięku.
  • Wstępnie skonfigurowane cele modulacji z wybieranymi źródłami modulacji:
    • Modulacja wysokości dźwięku,
    • Oscylator 1 / 2 / 3 modulacja częstotliwościowa,
    • Oscylator 1 / 2 / 3 regulacja szerokości impulsu,
    • Filtr 1 / 2 modulacja odcięcia filtra,
    • Filtr 1 / 2 modulacja częstotliwościowa,
    • Pan 1 / 2 modulacja,
    • Modulacja wzmacniacza.
  • 4 modyfikatory transformujące źródła modulacji z różnymi algorytmami.
  • 3 modulatory LFO:
    • synchronizowane z zegarem MIDI Clock,
    • uruchamiane z każdym naciśnięciem klawisza [regulowana faza startu],
    • monofoniczne LFO,
    • parametr Keytrack.
  • 4 obwiednie z wyborem typu:
    • Pojedyncze / ponowne wyzwalanie na każdą obwiednię,
    • ADSR,
    • ADS1DS2R [2 fazy parametru Decay/Sustain plus regulowany parametr Attack],
    • Pętla S1S2 [pętla pomiędzy Sustain 1 i 2),
    • Pętla na wszystkie fazy obwiedni.
  • Tryby Poly, Mono, Dual lub Unisono.

NA KAŻDY KANAŁ:

  • Zaawansowany Arpeggiator:
    • Tryby Hold i One Shot,
    • Synchronizowany do zegara MIDI Clock,
    • Kierunek góra, dół, losowy,
    • Zakres maksymalnie do 10 oktaw,
    • Różne metody modyfikowania kierunku sortowania nut.
  • Dowolnie programowane wzory Arpeggiatora [maks. 16 kroków].
  • Parametry programowane na każdy krok:
    • akcent,
    • czas,
    • długość,
    • glide wł/wył,
    • pauza,
    • akord,
    • poprzednia nuta,
    • losowo nie z listy nut,
    • pierwsza i/lub ostania nuta z listy nut.
  • 1 blok efektów na każdy kanał,
  • 1 globalny blok efektów na wszystkie kanały jednocześnie.
  • Typy efektów:
    • Chorus,
    • Flanger,
    • Phaser,
    • Overdrive,
    • Triple FX [S&H, Ring Modulation, Chorus],
    • Delay [dostępny tylko w globalnym bloku efektów],
    • Clocked Delay [dostępny tylko w globalnym bloku efektów],
    • Pogłos [dostępny tylko w globalnym bloku efektów].

do góry
×
Bądź na bieżąco z Audiostacją!
Zostaw swój e-mail i bądź na bieżąco z najnowszymi wiadomościami.